Způsobuje různá zánětlivá onemocnění krevního oběhu, kůže a dolních dýchacích cest. Ne příliš časté, ale známé jsou i záněty srdečního svalu nebo trávícího traktu způsobené tímto kokem. Rizika množení mikroorganismů – zlatého stafylokoka jsou způsobena oslabením organismu vlivem jiné nemoci. Například porušením sliznice či kůže, oslabená imunita, vystavení se nepříznivým vnějším či vnitřním podmínkám apod.

Mezi známé stafylokokové infekce patří:

• zánět potních žláz
  • ječné zrno
  • folikulitida – zánět vlasového váčku
  • furunkl – v ochlupených částech těla
  • zánět kůže – vřed
  • artritida, ostemyolitida – záněty svalů a kloubů
  • zánět srdečního svalu
  • zápal plic – stafylokoková pneumonie
  • celková sepse – otrava organismu

Zlatý stafylokok se vyznačuje velkou odolností. Jeho schopnost vytvářet rezistence na různé léky, zejména z řady antibiotik. Mnohdy si zvyká a nereaguje na léčbu tak, jak by bylo žádoucí.

Co je tedy vhodné udělat? Když lékař předepíše antibiotika, je vhodné léčbu doplnit kvalitními probiotiky, která musí obsahovat i prebiotika, což je výživa pro živé bakterie probiotik a ty jsou potom schopné se ve střevě živit a také rozmnožit. Musí mít ideálně dvojité zapouzdření, aby udržely svoji životnost a přežily kyselost žaludku a dostaly se tam, kam mají. Dále je velmi důležité kontinuálně podporovat imunitní systém i dlouho po vyléčení. Kúra by měla trvat minimálně 4 měsíce. Umíme také podpořit a urychlit hojení ran, které je také velmi důležité. Při tom musíme být velmi opatrní, aby nedocházelo k infikaci hnisem.

Před léčbou a po léčbě (Alena)

Dcera paní Aleny: „Ráda bych se podělila o výsledky a zkušenost mojí maminky s vyšetřením a následnou péčí v SensiClinic. Po 2,5 letech neúspěšného „léčení“ několika kožními lékaři a ročním přemlouvání mé maminky, aby se nechala vyšetřit v SensiClinic, se začal konečně její zdravotní stav výrazně a nečekanou rychlostí zlepšovat. Vlastně se maminka o vyšetření  v SensiClinic přihlásila sama a to bohužel až v okamžiku, kdy už hrozila sepse. Její zdravotní problém nastal po vyšetření EMG, které absolvovala před cca třemi lety.  Vpich byl tenkrát proveden do svalu na stehně. Ještě večer, v den vyšetření, měla maminka celou nohu hodně nateklou. Druhý den byla vyšetřena na ultrazvuku pro vyloučení embolie. Ta se nepotvrdila. Po několika dnech se mamince na holeni objevil červený flek, kterým vlastně začal ten celý dlouhý „kolotoč“.  Na flek vystřídala několik mastí předepsaných lékaři. Nezabírala žádná a postupně se začaly objevovat další fleky po celé noze a během těch 2,5 let po celém těle. V průběhu „léčby“ byla týden hospitalizována na kožní klinice, kde byly provedeny odběry a opět přišli na řadu další masti a antibiotika. Po týdenní hospitalizaci byla maminka propuštěna s výsledkem EKZÉM. Na konci loňského roku se začal „ekzém“ natolik zhoršovat, že při pohledu na modrofialové nateklé nohy mi bylo jasné, že je jen krůček k sepsi celého organismu.“

po 2 měsících léčebné kúry

„Po vyšetření maminky v SensiClinic bylo jasné, co za „ekzémem“ skutečně stojí. Infekce, která byla s největší pravděpodobností do těla zanesena při vyšetření EMG, se za tu dlouhou dobu rozšířila po celém těle. Po vyšetření na přístroji Sensitiv Imago 530 se přesně identifikovaly viry a bakterie, které byly příčinou vzniku daného problému. Na základě výsledků tohoto měření byla lékaři nasazena cílená antibiotika. Současně s nimi byla mamince v SensiClinic doporučena silná detoxikační kúra a likvidace virů a bakterií přírodní cestou, která trvá i nadále. Už po 14 dnech byly značně viditelné výsledky a nekonečná úleva jak fyzická, tak psychická pro mou maminku. Tímto bych chtěla poděkovat týmu v SensiClinic za profesionalitu a odborný přístup ke klientům.“