Je to akutní onemocnění mozkových tepen se vznikem nedokrvení některé části mozku. Je to závažné onemocnění často končící i smrti. Někdy jde o náhlý stav bez postupných příznaků a někdy je to náhlá smrt.

Příznaky:

• náhlá slabost
  • někdy necitlivost tváře a nemožnost s ní pohybovat nelze se usmát či pískat a polykat
  • někdy omezený pohyb horní končetinou
  • rozmazané vidění
  • bolesti hlavy
  • zvracení
  • poruchy chůze a podobně.

Podle typu rozsahu se podávají trombolytika – rozpouštějící krevní sraženiny. Při krvácení je někdy nutná chirurgická léčba. Po přežití ataky je velmi často potřebná rehabilitace.

Naše centrum SensiClinic dokáže stav podpořit terapií zaměřenou na cévní systém. Vzhledem k tomu, že tito klienti berou často léky na ředění, musíme na to brát ohled. Dále je nutná kontrola pH moči, je zde typické časté překyselení organismu a je třeba se zaměřit na hladinu cholesterolu. Dále je vhodné nasazení výživy pro mozek se zaměřením na psychiku klienta. Terapie je vždy individuální a proto zde nenaleznete konkrétní a přesný návod. V případě zájmu o informace nás kontaktujte s dotazem přes sekci Objednat měření nebo Kontaktní formulář.

Před léčbou a po léčbě (František, 87 let)

Syn: “Náš ležící otec byl po mrtvici ve stavu, že nebyl schopen se sám najíst, posadit se, jít na toaletu, byl odkázán na lůžko. A potýkal se s počínajícím zápalem plic. Po konzultaci s paní Ing. Holubářovou v SensiClinic jsme nasadili podpůrnou kůru, která spočívala v kombinaci přírodních produktů na detoxikaci, regeneraci, posílení imunity a podporu dýchacích cest. Vzhledem ke stavu tatínka bylo vše bylo nasazeno v tekuté podobě.”

po 3 měsících léčebné kúry

Po 3 měsících vnitřního užívání dané kúry se stav natolik zlepšil, že se tatínek posadil i na invalidní vozík. Byl schopen se sám najíst a zlepšila se mu výrazně komunikace. Sama ošetřující lékařka se přijela na svého pacienta, našeho tatínka, podívat jako na zázrak. Je krásné, jak příroda dokáže být mocná, když víte, jak jí využít a správně nakombinovat. Díky odborníkům v SensiCinic, jsme dokázali tatínkovi prodloužit život o další čtyři roky.